رفتن به محتوای اصلی

ثبت بیش از ۲۰۰ تماس شهروندی در سامانه ۱۳۷

مطلب بدون عنوان 414
فعالیت ۲۴ ساعته سامانه برای پیگیری مشکلات شهروندان
مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از ثبت بیش از ۲۰۰ درخواست شهروندان در تماس با سامانه ۱۳۷ از زمان آغاز فعالیت سامانه بارشی اخیر خبر داد.

به گزارش شهرنیوز، مهدی کلانترزاده با اشاره به آمادگی کامل و فعالیت ۲۴ ساعته سامانه ۱۳۷ برای دریافت گزارش مشکلات شهری شهروندان گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های قبلی و شرایط آب و هوایی، برای افزایش حجم فعالیت این سامانه ارتباطی نیز تمهیدات لازم اندیشیده شده بود.
وی از ثبت بیش از ۲۰۰ درخواست شهروندان در این سامانه تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۲۳ بهمن خبر داد و افزود: تمامی این درخواست‌ها به واحدهای عملیاتی مناطق ارجاع شده تا با اولویت در دستور کار بررسی و رفع قرار گیرند.
مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم ادامه داد: مشکلات شهری ناشی از بارش برف و باران، یخ‌زدگی و آب‌گرفتگی معابر و خیابان‌های سطح شهر، انسداد مسیر‌ها و یا درخواست شن و نمک از جمله درخواست‌های شهروندان در تماس با سامانه ۱۳۷ بوده است.
وی فعالیت ۲۴ ساعته سامانه ۱۳۷ شهرداری قم را یادآور شد و گفت: تا زمان بازگشت به شرایط عادی این سامانه نیز به‌صورت ویژه و با ظرفیت مضاعف آماده خدمات‎رسانی به شهروندان خواهد بود.


https://www.qom.ir/DrNL